Min dag

Idag besökte vi Buddhistiska munkar i Jakobsberg. För er som inte vet det, så ligger Jakobsberg ca 1 miljon mil från Vallentuna och hela klassen åldrades ett par år innan vi kom fram.
Munken vi pratde med var dock supersöt, helt rund och fridfull. Han slaktade det Svenska språket en aning men det är lungt för han lärde oss meditera sedan. Jag tror aldrig hela Sp3b har hållt käften samtidigt förut,  tyvärr var det en viss kvinna som satt och fnittrade brevid mig (Ni kan kanske gissa vem?^^)

  Annars hade jag lätt uppnått Nirvana ;)

På vägen hem var det ett hål i bussgolvet vilket ledde till att det blev jääkligt dammigt, dessutom fick vi vänta på tåget aslänge och när vi tillsist kom på tåget satt det en stackars man som uppenbarligen har ganska svåra psykotiska problem och skrek.  Lite läskigt men mest hemskt.

Nu ska jag plugga, skriva packlista och facebooka lite!

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Kajsa

Ha en bra kväll! =)

Postat av: jennie

HAHAHA riktigt bra sammanfattning av dagen!

PS. Förlåt för att jag hindrade dig från att gå in i nirvana.. puss

2008-05-06 @ 20:33:39
URL: http://kunigunda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback