Studentens lyckliga dar

Studenten var heeeelt galen. Jag fick ett smärre sammanbrott på morgonen när det kom smink på klänningen och håret inte ville göra som jag sa men efter champagne-frukosten kändes allt mkt lättare och Sp3b tog i princip över hela Vallentuna centrum och skolan med tutor, rop och skratt. Våra lärare är juh för söta och hade gjort ett diplom till var och en med en liten beskrivning av hur de såg en. Jag är tydligen "den koncentrerade samhällsanalysens okrönta drottning", man tackar och bockar ;)

Utspringet var obeskrivligt kul och flaket var helt sinnesjukt. Jag tror inte att vi stod stilla en sekund från det att vi började åka tills vi stannade och hoppade av. Musiken kunde vart bättre men vi sket i det och röjde vidare. Det var nog ingen som inte var dyblöt av öl efter samhällsvetare-flaket^^ Vi hade så kul att jag blev alldeles för sen till min mottagning och fick välkomna hela släkten lite småfull och sprallig. men det är så det ska vara ;)
Presenterna var najsiga såklart och nu ska det shoppas vill jag lova! Bilder kommer så fort jag hittat sladden till kameran.

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback