Typiskt?

Igår låg jag hemma och var lite bakis hela dagen och tänkte
"Jag gör Engelskan imorgon, har ju hela dagen på mig".

 Sagt och gjort, jag klev upp kl 9 för att börja jobba och såklart är det helt underbart väder idag. Idag när jag ska sitta inne och skriva hela dagen. KUL. KUL. KUL. Varför gjorde jag inte allt detta igår?

Jag är så dum...

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: FRIDA

Allt blir inte alltid som man har tänkt sig. Haha ;)

Hoppas du får en forsatt bra dag!

Postat av: A

Kan du inte visa lite bilder på ditt rum? Vill se hur du har de inrett :)
Kram

2008-05-19 @ 14:35:59
Postat av: sara

FRIDA: Tack ska du ha :)
A: Javisst det kan jag göra, kommer nån gång i veckan :)

2008-05-20 @ 21:50:01
URL: http://stellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback