Vad ska jag ta mig till?

Sitter och surfar runt och fantiserar om vilken läcker kreation jag helst skulle vilja ha på mig på Torsdag då Vallentuna Gymnasiums Gubbskiva går av stapeln!  Yaay, I cant wait :)

Problemet är bara att min lilla plånbok ligger och gnyr ynkligt i väskan så fort jag tänker på att köpa något nytt så det får kanske bli så att jag våldgästar lite kompisar för att rota i deras garderober.  Eller så är jag pysslig och fixar mig en egen klänning på min symaskin. Borde egentligen sy mycket mer nu när jag tänker på det.  Det är roligt (när det går bra dvs) och man behöver inte stå och fånskratta så fort man möter tre andra tjejer med samma klänning från Gina Tricot^^

Fast jag vill gärna ha den där klänningen från GT i alla fall...

Annars kan jag tänka mig någon av dessa :)

   
  

www.forever21.com

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: F R I D A

Okej, jag tycker gabby jag med :)

2008-05-20 @ 22:07:12
Postat av: Sofia

åh nu påminde du mig att jag måste kika in på deras sida, det var längesen! tack

Postat av: Anonym

den rosa klänningen var super fin!

2008-05-24 @ 11:45:39
URL: http://perfektego.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback