081117

DAGENS VILL HA: Min lön! Jag är så shoppingsugen att jag knappt kan stå upp.
DAGENS KLÄDSEL: Converse, Acne-jeans, nån t-shirt och Ms tjocktröja.
DAGENS SMINK: Foundation, ögonbrynspenna, läppglans och mascara
DAGENS FRISYR: Lite bohem-lockigt (med andra ord har jag inte borstat håret)
DAGENS HÄNDELSE: En engelsman ringde och sa att det var ett nöje att tala med någon som pratade så bra engelska :)
DAGENS LÅT: Viva la vida - Coldplay
DAGENS PLANER: Jobba och sen svimma framför Tv:n
DAGENS SAKNAD: FRITID!
DAGENS DUMMASTE: Att Roslagsbanan alltid är försenad pga signalfel...
DAGENS SJUKA: Snuva
DAGENS DROG: Thée och Marlboror menthol
DAGENS ROLIGASTE: Mammas mail
DAGENS FAVORIT: Bloggen, som håller mig sysslsatt
DAGENS KÖP: Nada
DAGENS HUMÖR: Måndags ångest?
DAGENS ORD: Seminarium


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback