A! B! C?

Jag hade juh planer på att läsa en rolig kurs på SU i vår men nu har jag tagit mitt  förnuft till fånga och insett och det antagligen är bättre att läsa en kurs som jag behöver! Och vad kan det tänkas vara? Matte C såklart. Varför läste jag inte den helveteskursen i gymnasiet? Den är juh ett måste för Juridik,  Arkitekt och och tekniskt/naturvetenskapligt basår. Och det lutar åt att jag kommer välja någon av de nämnda ovan till höst-terminen 2009.

Pest och Pina, big time


Sagt om Stellaa
Postat av: elin

Äh du klarar matte c lätt my love, om inte så har du ju experten här som kan hjälpa dig..ehm..

2008-11-18 @ 17:32:23
Postat av: Anonym

Vilka kurser har du haft mest nytta av från gymnasiet/minst?

2008-11-22 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback