Fredagens schema



17.00 Dra från jobbet, försöka att inte drunkna i regnet och blir förhoppningsvis hämtad av mor min vid 76an så jag slipper vänta på 25an.
18.00 Dö i soffan en stund
18.30 Städa mitt rum och försöka skapa lite ordning i allrummet så vi kan kolla på Idol där.
19.00 Middag
19.30 Ta en låååång dusch  (men inteför  lång för då tar varmvattnet nog slut^^)
20.00 Idol-time (besök av V?)
22.00 M kommer hem till mig.
22.01-obestäm tid  Pussa, krama och skälla på M för att vi inte setts på nästan en vecka (det är inte hans fel men någon måste ta skulden) 



Sagt om Stellaa
Postat av: Ida

Jag skulle ta en varm dusch idag men det visade sig att någon haft samma tanke innan mig, fanns INGET varmvatten kvar :( fock.

Postat av: V

http://www.double.net/?page=affiliate

2008-11-15 @ 15:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback