Lite tid över

DAGENS VILL HA: Körkort, orka vänta på tåget..
DAGENS KLÄDSEL: Kängor, jeans, collegetröja och rosa svea-mössa som jag stal av min lillasyster^^
DAGENS SMINK: Maybellinefoundation (billig och bra, typ den enda som är tillräckligt ljus för min hy!), rouge och mascara.
DAGENS FRISYR: Tillplattade lockar under mössan.
DAGENS HÄNDELSE: Snökaoset och min lönespec^^
DAGENS LÅT: Philosphie - Amel
DAGENS PLANER: Hem och äta (har bara ätit en pirog idag, I'm starving)
DAGENS SAKNAD: Choklad, åh
DAGENS DUMMASTE: Jag
DAGENS SJUKA: Förkyld. Sitter och fryser trots att jag är klädd för en expedition till Nordpolen.
DAGENS DROG: Marlboro Light (Menthol var slut)
DAGENS ROLIGASTE: Videon från i Lördags. Så fruktansvärt pinsam men galet kul.
DAGENS FAVORIT: Vindruvor
DAGENS KÖP: Ingenting
DAGENS GODIS: Thé? (Mkt socker)
DAGENS HUMÖR: Trött
DAGENS ORD: Mute


Sagt om Stellaa
Postat av: erik

hallå sara jag skriver till dig live ifrån tåget och hoppas att du inte glömt vår drink fiesta imorn

2008-11-25 @ 08:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback