Q&A?

Vill verkligen ha en klänning av modellen nedan med sådär läcker rygg. Hittade en på GinaTricot men den lär juh sitta på var fjortis om en vecka...Tips?

 

Sagt om Stellaa
Postat av: Sofie

Nej , Sara, den därhar jag tittat på! haha kanske ska kolla med varandra innan man beställer så vi inte köper likadana=) hahah

2008-11-10 @ 17:40:25
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

Postat av: Jo

nonono! syftar du på volangklänningen för 299 så är den min, pax! kan bara inte bestämma mig för den puderrosa eller svarta, hmmm...tough call =)

(eller förresten, köpa en av varje å bytlåna?)

PÖSS

2008-11-12 @ 00:34:04
Postat av: Sara

Sofie: Haha, absolut!

Jo: ingen fara baby, jag ha siktat in mig på den leopardmönstrade. Så PAX FÖR DEN! hihi ;))^^

2008-11-12 @ 07:57:12
URL: http://stellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback