Top of the morning to ya!

Godmorgon! Idag är det lill-lördag, gud så skönt att halva arbetsveckan nästan är klar. I helgen ska jag inte gå ut utan bara vila upp mig och ha lite kvalitéts-tid med mina nära och kära. Förövrigt kan jag medddela att min lön trillar in på kontot om 13 dagar. Det riktigt kliar i fingrarna på mig att spendera, spendera, spendera! Tyvärr har jag rest-skkatt på 3000 och en herrans massa lån av vänner och föräldrar som måste betalas tillbaka. Sen är det julklappar som ska inhandlas också, men det blir nog en rätt fin summa kvar åt mig i alla fall;)

Sagt om Stellaa
Postat av: Sofie

Va Sara, ska du inte ut något i helgen?



Puss

Postat av: Sara

Sofie: haha, nej, i helgen blir det bara chill :)

2008-11-12 @ 12:33:32
URL: http://stellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback