"Du har juh mindre på dig än en strippa"

Tänkte dra en snabbgenomgång av min helg för er.

Fredag: Efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig iordning inför kvällen. Vid 21.21 satt jag och Jo på bussen in till stan där hon genomförde ett av de mest spektakulära ombytena jag någonsin bevittnat i ett kommunalt fordon. Alldeles för lättklädda strövade vi runt i Gamla Stan i väntan på att männen skulle anlända. Tog ett glas vin på en söt liten bar inklämd mellan 100 olika italienska restauranger innan vi styrde kosan mot "Huset".  Förstår inte hur vi kunnat undgå det stället? Bra musik (på schlagergolvet) och schyssta priser, dessutom träffade jag en massa glada människor som jag inte träffat på Gud vet hur länge! Efter en stund anlände fina Elin och efter alldeles för många timmar av shots etc drog vi oss hemåt. Hemma och utslagen klockan halv 5.

Lördag: Sov till 14.45 och gick omkring som en zombie hela eftermiddagen. I sista stund tog jag en snabbdusch och sprang ner till Fia där det spelades öl-spel och togs på bröst^^ ;) Taxi tll MG där de var dans, dans, dans och för få cigg innan M mötte mig utanför och vi åkte hem till Toftesta tillsammans med V och J.

Söndag: Fars dag firades med yummie kaka som fikades upp i sällskap av syster Emma, Tomas och gölle-Albin som jag ska passa snart. Sen raggade jag och M skjuts till Vallentuna. Resten av kvällen kollade jag på Mcleods Daughters  och myste/hade ånges inför att börja jobba igen^^

Sagt om Stellaa
Postat av: Sofie

Glad att du bestämde dig för att komma ner i lördas=)

Postat av: Sara

Sofie: Me too :)

2008-11-10 @ 16:17:08
URL: http://stellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback