que?

Bara 3 timmar kvar, jobbar på att få mamma att hämta mig men just nu ser det mörkt ut. Det är typ ingen som ringer just nu så det finns inte så mkt att göra men försöker underhålla mig bäst jag kan! Får väl städa lite på lagret eller så....

Förövrigt funderar jag på att anmäla mig till en kurs på Universitetet som startar i Februari. Modevetenskap med inriktning på fransk litteratur. En totalt värdelös kurs, jag vet, men lite kul ändå. Man läser juh bara 2-3 dagar i veckan så man hinner med ett deltidsjobb också :) Någon som vill hänga på? Man måste ha läst minst steg 3 i Franska och ha minst G i Svenska B. Annars är det fritt fram!

Sagt om Stellaa
Postat av: Sofie

Låter ganska tråkigt, sen har jag inte läst någon franska, tyvärr!

Postat av: Sara

Fia: whaaat? Nu förstår jag dig inte faktiskt...

mode = kul litteratur = kul franska = kul!

2008-11-11 @ 19:31:20
URL: http://stellaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Låter som en kurs man bör ha gått innan man dör. Go for it!

2008-11-11 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback