xoxo (pusskrampusskram)

Det absolut första jag ska göra när jag kommer hem är att dra igång nedladdningenav senste Gossip Girl. Fast jag tycker inte att det är lika kul nu när det inte handlar så mkt om mina favoriter Blair och Chuck. Jenny tex, är ju ett fruktansvärt ointressant litet emo-barn jag gärna klarar mig utan.


Sagt om Stellaa
Postat av: Alexandra

Jag HATAR Jenny, jag vill bara ta livet av henne varje gång. ÅÅÅÅÅÅH irriterande!!!

Postat av: Jennie

Jag vet inte om jag hatar lilla Jen... Men hennes nya stil ger mig sura uppstötningar!!! (Och varje gång jag ser henne stör jag mig på att hon inte är liten, knubbig, storbystad och blyg som i böckerna!!)

2008-11-18 @ 19:17:22
URL: http://kunigunda.whatsupsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback