Rosé+Fisherman = Hemgång

Måndag. Denna dag skulle kunna kännas väldigt jobbig, om det inte vore för att det är löning imorgon!

Helgen spårade ur rätt så ordentligt för min del. På Gustavs avskedsmiddag (han ska iväg och bevara freden i Afghanistan) i Lördags hade jag så fruktansvärt kul. Jag och Fia sjöng och dansade till gamla godingar som "Lucky" med Brittan, poserade vackert för alla kameror och tog några shots. Stryk det sista, vi tog för många shots. Någon gång runt midnatt vinglade jag hem genom snön och somnade som ett litet barn. Vaknade igen vid 05.00 av att det låg någon och sussade sött brevid (visade sig senare vara M)  och att bror + gammal klasskamrat förde oljud i allrummet. Det var väl då som V trillade in genom dörren också. 

Igår bjöd M mig på pizza, Lilla Valentina måste vara alla ungdomars träffpunkt på Söndags eftermiddagar^^ Träffade syster, Tomas och söt-Albin där också. Han skålade glatt med nappflaskan och jag konstaterade att ha kommer bli en sjuhelvetes till bartender om han satsar!

En fin helg med andra ord, men nästa gång håller jag mig borta från starkspriten ;)

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback