Tidsfördriv

  • Vilken svordom använder du mest? "the F-word" är populärt.
  • Äger du en iPod? Nej, walkman mobil
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.45, visst är det hemskt? 
  • Hur många resväskor äger du? Oj, har typ minst 3 halvstora rullväskor och sen en jäkla massa week-end bags.
  • Använder du flip-flops? Inte i November!
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Matvaror och jag kommer inte överens, men om jag måste handla så blir det väl på ICA.
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Haha, NEVER!
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Definitely Maybe, en romantisk komedi typ. 
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän, helt klart.
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skor, sen en lägenhet.
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Every second of my life
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, men här råkat överdosera hostmedicin med morfin i. Då sov jag rätt sött^^
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? CD? Hur gammal är den här listan!? 
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Elvis trumfar alla även om han är död.
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Hemligt
  • När var senast någon stötte på dig? Alla vi går ut med har rätt bra koll på att jag har pojkvän men för någon helg sedan var det nån jobbigt människa som inte rikigt kunde ta ett nej.
  • Vad åt du till middag senast? Pasta :)
  • Använder du huvtröjor? Ja, för ofta
  • Kan du vissla? Såklart!
  • Vem var den senaste som ringde dig? Mamma
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Rollercoaster
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jag är rätt säker på det, en del retar sig nog på mig men det är inte så mkt att göra åt. Eller bry sig om.
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
  • Tittade du på tecknat när du var liten? I still do 
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Täby Centrum är väl typ Sveriges största? Fast hur stort det är vet jag inte. 
  • Hur många syskon har du? Fyra. Två bröder och två systrar.
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Jag är nog lite blyg för alla nya människor.
  • Vilken film kan du alla replikerna till? jag ar rätt bra koll på "Stolthet och Fördom" och "Sagan om ringen". Häftigt va?
  • Äger du några band t-shirts? Ja, bla Ramones och Sex Pistols
  • När flög du senast? När jag åkte hem från Paris i våras.
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 stolar och en bänk med plats för 3-4 pers. Big Family.
  • Läser du för skojs skull? Absolut, men inte lika ofta som jag gjorde förr. Försöker bättra mig och har en ny bok i väskan som jag ska ta mig an på bussen hem!
  • Pratar du några andra språk? Engelska, Franska och lite Norska. 
  • Diskar du din egen disk? Nej, det gör ju maskinen!
  • Har du gråtit offentligt? Ja, satt och grät så jag skakade på roslagsbanan och 690 en kväll i somras när jag var på väg hem från stan. 
  • Har du en stationär dator eller en laptop? En urfin Laptop, men en stationär här på jobbet.
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Försöker medvetet gör jag nog inte direk hela tiden. Men man snappar juh upp saker här och där.
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, men är för feg 
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Om en kille frågar om du vill gå på dejt ska han betala och tvärtom.
  • Kan du kasta macka? Tror det
  • Har du någonsin varit på Jamaica? No man 
  • Vad har du med dig in på bion? Cola light och M&M's
  • Vem var din favoritlärare och varför? Jag har flera av olika anledningar (trist svar va?)
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Inte vad jag vet.
  • Vad har du för väder? Novemberväder, regnigt och kallt
  • Har du en blogg? No shit...
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska  (A och B i alla fall)
  • Gillar du att flyga? Nej, men brukar bita ihop.
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet
  • När sov du senast på golvet? Minns inte, kanske när jag var i Uppsala med Maja och Jennie. Haha, det var en kul kväll^^
  • Vilken är din favorit drink? Gillar Martini, Gin och söta drinkar. Typ Rosa Pantern eller Vanilla Sky.
  • Gillar du din boende-situation? Nej, men det är väldigt ekonomiskt att bo hemma.
  • Vilken är din mammas hemstad? Hon är uppvuxen i Vallentuna, men det räknas väl inte som stad?
  • Din pappas hemstad? Född i Carlsham tror jag, men uppvuxen i Täby.
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Överraskande få faktikst, kan klara mig på 2. fast jag fungerar ju inte så bra då^^
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, ibland
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag pratade massvis men hamnade inte alltför ofta i trubbel.
  • Vilken är din favoritfrukt? Bananer och clementiner 
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, ska det va så ska det!
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20 (yaaay)
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? En aning
  • Tror du på liv på andra planeter? Såklart jag gör :)
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? M när han förklarade varför min idé om att hyra i andra hand inte var bra...
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte på Gud
  • Vad var det senaste du åt? En vindruva
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Hur man är som person definieras inte av vilket kön man är så det är olika.
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Det var nog något av mina syskon som föreslog det. En del hävdar att jag är döpt efter en hund.
  • Gillar du senap? Nej
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ingenting, skjuter ofta upp ssaker som känns svåra.
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Har höjdskräck men skulle vilja våga.
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Scrlett O'Hara? Nej, hon är ju en golddigger-slampa. Fast himla cool i alla fall :) 
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.
  • Tycker du om att krama folk? Vissa kramar jag gärna, men hatar "kramkulturen" där man ska hälsa på varenda jävel man halvkänner med en kram.
  • Skulle du säga att du är trendig? Lite, gillar att läsa om trender men följer dem inte alltid.
  • Äger du en digitalkamera? Jao
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Sarah Jessica Parker och några fler som jag inte gillar, så vi struntar i dem.
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, det är bara jag som får göra så.
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Minns inte nu, men det är nog ett par st.
  • Tycker du att du är attraktiv? Det kommer och går^^
  • Vad är du allergisk mot? Inget.
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning faktiskt
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla som vill!

  • Sagt om Stellaa

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Vad heter du?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback