What a wonderful lie

Nu vill jag sluta för dagen. Åka till Täby och göra av med ohälsosamt mkt pengar för att sedan skynda hem och titta på mitt efterlängtade Gossip Girl-avsnitt! Ska ladda upp massa bilder på facebook också, kära nån vad jag ligger efter på den punkten alltså. Tror att jag har minst dessa kvar:

Ace-kvällen
Halloweenfesten
Sandins Födelsedag
Middagen för Herr Engblom


Och så några MG-kvällar såklart!

Sagt om Stellaa
Postat av: Sofie

Jag vill se alla bilder från Engblom kvällen!

2008-11-25 @ 15:17:21
Postat av: sara

Sofie: Samma här! Dina bilder alltså ;)

Postat av: Sofie

Klart du ska få dem.

Hittade du något i täby igår?



Puss

2008-11-26 @ 08:25:41
URL: http://sofiill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback