Yellow

Sitter här och smuttar på mitt citron-thé, växlar folk hit och dit och mailar med Fia. Som ni hör är det inte direkt superstressigt just nu men jag längtar ändå hem. Ikväll kanske M sover hos mig, vilket han normalt inte gör eftersom det är lite klurigt för honom att ta sig till jobbet från Toftesta. Så jag hoppas han orkar ta sig ut i skogen till mig (men det kommer nog inte hända^^) .

Jag är ju världens största GossipGirl-Geek så jag går alltid in och kollar prewiewn för nästa avsnitt på deras hemsida och jag kan säga att nästa Tisdag lär bli läcker! Kolla själva: www.cwtv.com/gossipgirl
En annan sak som jag vill ha pga GG är en sån där snygg telefon som Blair har, men den finns inte här i sweden så jag får lugna mig lite ;)

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback