Cider och is

Har varit hos Fia och ätit mat. Vi gjorde en fantastisk köttfärssås med pasta till, tyvärr hamnade jag i matkoma efter middagen eftersom min stackars mage hamnade i chock. Den har nämligen levt på kaffe och smoothie i 3 dygn eftersom jag mina små tänder ömmar så. Imorgon blir det huvudstaden med Jennie för att rota fram material till maskeraden på Lördag och sedan häng med Victoria på kvällen. Kanske blir det ett parti alfapet, vem vet? (HAHA, rim^^)





Trots fusk förlorade jag förra gången. Vill ha revansch!


Sagt om Stellaa
Postat av: Sofie

Tack för igår Sara. Det gör vi om!!

Glöm inte att vi kollade ju faktiskt på film och åt massa gott som Daimtårta, kex med ost och godisremar också=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback