En dag på Söder =



En tröjklänning från GT med söta uppvikta ärmar. I verkligheten är den mycket ljusare "vintage-blå". Det flätade bandet fixade jag själv eftersom de färdigflätade på Monki var slut. Funkar som skärp eller huvudband à la Hippie (vilket jag tycker är läckert men M och bror min skrattade bara när jag sa det så är kanske den enda?)



Mineral foundation från Maxfactor. ID bare minerals är bäääst men har inte råd med det just nu.



Och la piécè de la resistancè är mitt vackra halsband från Stadsmissionen. 200kr känns lite dyrt för 2hand men jag älskar det! Är sådär härligt tungt och skramlar fint :)

Sagt om Stellaa
Postat av: Josie

Hejhej, jag tänkte bara svara på ditt inlägg i min blogg. Jag läser i en svensk skola (Svenska Skolan i Paris, men jag har dock också lektioner med lärare som inte kan svenska, men det fungerar. Paris är verkligen vackert! Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag bor här! Det känns fortfarande som om jag bara visiterar Paris för någon vecka eller så, men nu har jag bott här i över en månad (okej, skall flytta till sjuttonde på söndag) men snart så inser jag det nog! Bisous

Postat av: Sara

Josie: Merci beaucoup :) jag vill också bo i Parsi!

2008-10-02 @ 10:34:38
URL: http://stellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback