Jag har huvudrollen i Flashdance-uppföljaren?

Igår var jag på stol-dans med Sandi på Gym och Sim. Det var faktiskt sjukt roligt att sexa loss med en stol och det gick faktiskt riktigt bra, tog koreografin ganska snabbt och kände mig rätt het innan jag började bli trött. Cigaretterna tar kål på min kondition^^ M hade sprungit på rullbandet och kom ner och kolllade de sista fem minuterna och då tänkte jag juh att nu jävlar ska han få något att titta på! Tyvärr var jag då så trött att jag knappt orkade lyfta den där förbannade stolen. Men han sa snällt att jag såg bra ut men skulle skakat på rumpan mer. Det är fint med konstruktiv kritik...









Sagt om Stellaa
Postat av: sandra aka sandi

ja ska lära mina älskade barn dansen i eftermiddag ;)

2008-10-14 @ 12:44:49
Postat av: sara

Sandi: Haha, gör det! ;)

Postat av: Nikolina

Hej godis! bad boys vs god boys? kika i min blogg och skriv ditt svar, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget senare :) tack & puss

2008-10-14 @ 12:53:53
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback