Jag vill bara göra något jag tycker om

Jag blir så himla less ibland. Jag är en duktig ambitiös tjej med skitbra betyg som oftast är en lite solstråle men det verkar helt omöjligt för mig att få ett jobb eftersom jag inte har någon erfarenhet av just det jag vill jobba med. Okej, jag har lite höga krav men bara för att jag saknar referenser kan man väl inte avfärda mig bara sådär? Jag har tidigare arbetat inom vård och barnomsorg men har inte lust att fortsätta med det. Är det omöjligt att byta karriär redan när man är 19?

Hursomhelst, har sänkt mina krav nu och hoppas att det ger utdelning. Förlåt för detta inlägg som dryper av sjävömkan och negativitet.


Sagt om Stellaa
Postat av: Andrea

HAHA, har du läst min blogg på sistonde eller? Och jag ber inte ens om ursäkt ;)

Postat av: sara

Andrea: Haha, det ska jag inte heller göra från och med nu^^ MAN FÅR MÅ DÅLIGT! ;)

2008-10-07 @ 18:19:01
URL: http://stellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback