Oh dear

Jag har en liten stund för mig själv nu så tänkte uppdatera er om läget här ute i Vaxholm. Kusinerna är snälla och rara men jag är redan utmattad. Det är full fart hela tiden.  M tog över en stund så jag kunde ta en dusch och GUD, ni har inte insett hur jävla härligt det är att låta varmvattnet rinna över en i komplett tysynad innan ni passat tre barn (plus vänner) en hel dag. Och en futtig dag är liksom ingenting egentligen!

Måste på börja maten, c ya ;)

Sagt om Stellaa
Postat av: V

Mat? ska du laga mat till ungarna? akta så de inte dör ! :P

2008-10-04 @ 17:02:06
Postat av: Jennie

lagade DU middag till kidsen? eeeehehhehehhehhe lätt nervös

Postat av: Sara

Jennie och V : Haha, jag förstår er oro men jag fick bara koka ris. Micke gjorde korvstroganoff, ikväll ska jag dock flyga solo och värma på lite pyttipanna^^

2008-10-05 @ 12:08:55
URL: http://stellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback