Working Woman Now

Idag var jag på anställningsintervjuv. Det var rara Hanna som ordnade den till mig med hjälp av sin ömma moder. Det blev snabba ryck då jag fick höra om det igår och de ringde imorse och frågade om jag kunde komma. Drog på mig mitt chatmigaste humör och åkte dit. Alla var supertrevliga och tror ni inte att de ringde upp mig 15min efter att jag lämnat byggnaden och frågade om jag kunde börja på Tisdag! Självklart svarade jag ja så nu är man vikarierande heltidsreceptionist fram till sista Januari, med en läcker lön också ;)

HAPPY HAPPY

(satt och småfnittrade hela vägen hem, folk tyckte nog jag var lite underlig)

Sagt om Stellaa
Postat av: Sofie

Grattis! Äntligen vad skönt!

Vad är det på för företag?

Postat av: Elin

NIIIIIICE?

Frågar som Sofie, vart är det? :D

2008-11-01 @ 01:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback