Hunky Dory

Jag är så himla uttråkad. Det var ganska skönt att bara slappa, röka, kolla på TV och ta en powernap var femte minut ett tag men nu efter typ 5 veckor börjar det riktigt riktigt jobbigt att sitta still. Jag hade ett litet ögonblick av svaghet tidigare idag då jag blev extreemt deprimerad för att jag inte har något jobb, pengar eller annat som kan sysselsätta en kvinna comme moi. Söker juh typ galet mkt jobb också men är såklart för kräsen och skickar bara CV till riktigt läckra arbeten. Nu börjar det luta åt ICA alltså, förstå hur desperat jag är!

Nu skiter jag i hur sjuk jag är, måste gå till gymmet ikväll och göra någonting! Det slutar väl med att jag hostar upp lungorna på personen framför mig under spinningen men det är det värt.

Sagt om Stellaa
Postat av: Mickan

Är det något fel med att jobba i en matbutik eller? :)

2008-09-16 @ 11:25:38
Postat av: Sara

Mickan: Haha, nej bara ICA^^

Postat av: Elin

Kör på ICA brottby, då får man se dig varje dag :D

2008-09-16 @ 14:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback