Jag är en idealist?

Läste om det här testet på Sigrids blogg och bestämde mig för att göra det med. Mitt resultat stämmer hyfsat bra enligt mig själv, fast inte fan tänker jag bli präst...

Saras personlighetstyp:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa Sara:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Sagt om Stellaa
Postat av: Alexandra

Åh, Sara. Du är jag är exakt likadana personlighetstyper! :)

Postat av: Sara

Alexandra: Great minds think alike ;)

2008-09-19 @ 23:09:10
URL: http://stellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback