Jag ber om ursäkt

Förra inlägget var lite deprimerande men sant så nu förslår jag att alla packar väskan och drar till Paris på obestämd tid. Som stöd för detta förslag kommer 5 anledningar till att åka dit.

1) Man får röka typ vart man vill
2) Det är okej att dricka vin till frukost
3) Marknaden vid Porte de Clignancourt, en av de bästa anledningarna
4) Skandinaviska flickor får obegränsat med komplimanger, dock kan detta bli mer en förbannelse så borde kanske stryka den punkten...
5) Allt är vackrare i Paris. Männen, byggnaderna, kläderna och musiken, till och med jag är snyggare i Paris!








Man får väl drömma i alla fall?

Sagt om Stellaa
Postat av: V

Väskan är redan packad, vi drar imorgon !

drömde faktiskt att jag flyttade till paris för några dagar sen..det måste vara ett tecken..

2008-09-15 @ 17:54:42
Postat av: A

Oui oui Paris!!! Mig vill också bort..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback