My precious

Tidigare ikväll var jag lite deppig för att jag är så himla pank och inte har råd att köpa de där überläckra skorna från Vagabond som stod och skrek "Saaaraa, ta med oss hem!" . Vill juh inget hellre än att välkomna dem till min sko-familj, ställa dem i hyllan med de andra och sitta och beundra dem i timtal. Så i någon form av hysterisk jag-vill-ha-dem dimma har jag lovat mamma att städa övervåningen imorgon. Ni som inte har sett vår övervåning vet inte hur jobbigt detta kommer bli, den tillhör bara ungdomarna i familjen och ses allmänt som ett "lost cause".

När jag sedan frågade mamma hur mkt jag skulle få svarade hon:

"Inte 800kr till ett par pumps i alla fall"


Sedan slank hon iväg och mumlade "sko fetisch" medans jag sörjde i köket.

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback