090413

Igår hade jag det trevligt, dock gick det väl ganska så brant utför för alla i sällskapet en liten stund efter mitt senaste inlägg. Allt är ambulanslekens fel... Vet inte heller varför i allsindar jag la upp den där fula bilden på mig själv, har varit frestad att ta bort den hela dagen men nu får den vara kvar. Som en symbol för den nakna sanningen eller liknande^^ Kvällen slutade med att vi alla satt ihopklämda framför V's dator och youtubade fram massa gamla disney-låtar. Sen försökte jag lära M och E "Non, je ne regrette rien" av Edith Paif. Gick halvbra...

Nu sitter jag i en obäddad säng och tittar på "The Big Bang Theory" med ett monsterstort glas saft brevid mig. Om ni undrar alltså.

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback