Herre på Täppan

Vi har ju fått en ny attraktion (eller hur man nu ska beskriva det) här i Brottby. Den lokala bensinmacken har skaffat drop-in solarium. 20kr ger dig 25 min, med tanke på vilket galet klipp det är så kunde jag ju inte motstå att sola hela tiden ut trots att jag av naturen har rodblont hår (som jag blonderat till bristningsgränsen) och ljus hy med lite fräknar. Så nu kan jag meddela att huden stramar galet över ansiktet, tackar min lyckliga stjärna för att jag bestämde mig för att sminka över mitt rödmosiga ansiktet innan jag gav mig ut i allmänheten.

Var dessutom som sagt och kikade på fotboll, trevligt men kallt. Sen utvecklades det till en lite get-together. Fint att träffa alla rara flickor :)

Sagt om Stellaa
Postat av: Catharina

Solarium i Brottby?? Byn har utvecklats till ett samhälle!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback