Reflektion

Jag ska nog in till stan imorgon och då vill jag köpa en av SJP's nya parfymer. var ju überförtjust i hennes första "Lovely".

Hon har alltså en serie med tre nya som heter "Dawn", "Endless" och "Twilight". Jag ska köpa den sista, och nej, det är inte för att jag är galen i böckerna utan för att jag stod och nosade på den på Lanzarotes flyplats och den doftar underbart!



Haha, förövrigt verkar det faktiskt som att det finns en
parfym inspirerad av böckerna/filmen att köpa i USA,

 till och med jag tycker det är galet löjligt.




Sagt om Stellaa
Postat av: veronica dudas

Min parfym är nästan slut, så jag har funderat på att leta reda på en ny. Men det är så tråkigt att köpa parfymer, så svårt. Så tack för tipset, ska kika på dom i veckan! :)



Ha det bra!

Postat av: veronica dudas

Min parfym är nästan slut, så jag har funderat på att leta reda på en ny. Men det är så tråkigt att köpa parfymer, så svårt. Så tack för tipset, ska kika på dom i veckan! :)



Ha det bra!

2009-04-24 @ 20:33:22
URL: http://veronicadudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback