Happy B-day to me!

Idag fyller jag 20! Har gjort massa nyttiga saker, bla:

Gått upp tidigt och släppt ut hästarna och pratat med Sandra i telefon under tiden (ja, det var klurigt)

Handlat på systembolaget! Där var jag så nervös att jag gav för lite pengar, försökte betala med euro och inledde ett märkligt samtal med ett illaluktande fyllo. Det lät ungefär såhär:

FG (Fullgubbe) - Då får man gratulera, nu börjar livet!
S - Hehe, jaaa...
FG - Den 17...Då fyller även min bror år. Fast han är död.
S - Oj, ja. Då handlar inte han så mkt på bolaget! (försöker skämta, vet inte vad jag tänkte på)
FG - Nej, men han var sjöman.
S - (springer därifrån)

Städat uteplatsen så vi kan grilla ikväll!

V lyckades fånga mig på bild efter mitt första legitima bolaget-besök. Underbart minne, ska vårdas ömt för evigt!




Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback