090206

Förlåt Elin, jag ska verkligen bättra mig när det gäller bloggandet! Sitter just nu och kikar på lägenheter samtidigt som "På Spåret" står på i bakgrunden. Väldigt trivsamt om det inte vore för att jag blir så otroligt frustrerad över att jag inte har råd att flytta hemifrån. Alla underbara, sekelskiftslägenheter med högt i tak och riktiga furugolv ropar på mig men jag hålls tillbaka av min ekonomi. Som vanligt med andra ord. Varför ska allt handla om pengar liksom?

Nåja, imorgon har jag stora planer på att dra på mig mina nya saker (mm, inköp kommer i nästa inlägg!) och dricka, dansa och bli dyngrak. MG lockar lustigt nog inte så värst. Känner för att gå ut i stan men kanske blir det Tegel. Alla som har sina dancing shoes on får ringa mig så styr vi upp något!


När jag flyttar till min underbara lägenhet ska mina skor få en mkt mer värdig plats! Nu är det bara några få som får stå på paradplats medan de andra är ihoppackade i garderoben.

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback