Ägodelar

Har hunnit med att handla en massa de här senaste dagarna. Bland annat hade jag en härlig dag på Söder med Jennie som resulterade i mysfika på Rival och detta underbart gulliga skärp!



(Beyond retro)

Sen var det Täby en dag (närmare bestämt i Onsdags). Då fick jag med mig lite nödvändigheter,



I torsdags travade jag runt i Eurostop Arlandastad medan mamma lämnade in bilen. Suck, vilket galet dött ställe. Dessutom blev alla äcklon på det lokala pizzahaket alldelels till sig för att en tjej under 25 var där. Isch, jag har verkligen inget emot uppmärksamhet, tar det som en komplimang. Men en del vill man liksom inte ha sånt från...

Jag hittade i alla fall ett par knallrosa strumpbyxor. Har varit sugen på det aslänge! Och en marin-inspirerad klänning från HM fick följa med hem också.

Har också köpt en bodyscrub och bodybutter.


Sagt om Stellaa
Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback