En gång i tiden...


Så hade jag rött hår, börjar tröttna ordentligt på att ha typ vitt hår nu. Fast det är ju fint att vara blond på sommaren...Och om jag färgar mitt hår nu kommer det ta minst ett år innan det är blont igen om jag skulle ändra mig.




(Förövrig togs den här bilden en kväll hemma hos Fia innan vi drog till blåbärsgården, haha, the memories!^^)


Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

ååh, så himla fin i ditt eldiga!

men blir det inte vääldigt svårt att färga tillbaka dit? går ju aldrig att få din naturliga färg?

2009-02-18 @ 18:30:03
Postat av: Sara

Jennie: Mmm, vet inte riktigt hur det ska gå till...det kommer juh btyp bli mörkrött och sen får jag göra blonda slingor eller något tills jag får den där röd/blonda färgen. jobbigt alltså :/

Postat av: V

hmm..jag har ju alltid vart emot att du ska färga rött igen..men det var nog för att jag trodde du skulle ta färgen:"SaraDrickerHÄxaMedPunschHosMigPåValborgFörLengesedanRöd"

men jag tror jag godkänner en färgning om du färgar som det är på den här bilden! det var fint !

2009-02-19 @ 11:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback