Reflections

Igår tog jag och V en tur Tegel. Var himla trevligt men fy vad mkt folk. Och så var det ganska trist att publiken mest bestod av 90:or och 91:or. Är lite obekväm med det. Eller nu ska jag inte vara sådan, känner många ursöta och underbara tjejer som råkar vara födda ett ynka år efter mig. Ska försöka sluta vara fördomsfull!

 Men har nog bara svårt att vänja mig vid att de små pluttarna som stod i cafetereian och såg vilsna ut när jag gick sista året numera är 18 och har full rätt att hänga på Tegel om Onsdagarna. Kanske är det dags att jag släpper greppet om detta? Låter den yngre generationen få komma fram, om jag ska vara helt ärlig är jag nog mest avis. Att jobba suger om man jämför med gymnasietiden.

Så njut medans ni kan my darlings! NJUT!

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback