Spatziba!

Jag blonderade för några dagar sedan mitt hår. Något som jag gör med jämna mellanrum eftersom jag får en så läcker rödblond utväxt. Den här gången så tänkte jag att när jag ändå håller på så kan jag ju färga mina ögonbryn. Tyvärr lät jag ögonbrynsfärgen sitta i lite för länge. Så nu är jag alltså jätteblond + jätteblek med mkt mörka ögonbryn.

När jag uppenbarade mig för M så skrattade han, gav mig en ömsint kyss och sa att jag såg ut som en östeuropeisk prostituerad. Eller hans exakta ord var nog ryss-hora. Haha, är han inte underbar den mannen?^^



Ser ganska så ledsen ut men oroa er inte, jag har lite självdistans och tar inte det hela så hårt ;)

Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

Äh, så farligt är det inte! Me likey :)

2009-02-11 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback