Time goes by

Okej, har haft för mig lite av varje de senste dagarna men Internet gav upp ett tag så här kommer en lite update:

Fredag: Jag och flickorna samladeshos Fias bror för att se Let's Dance och dricka lite rosé. Självklart slutade det med att vi hamnade på MG där jag och Amanda ägde karaoken, V introducerade mig till Gin Sour och vi dansade tills fötterna värkte. Mötte upp M också och när det stängde så promenerade vi hem till honom och åt chips och dipp innan jag somnade som ett litet barn.

Lördag: Mamma hämtade oss i Vallentuna vid 14-tiden och resten av eftermiddagen spenderades i soffan. På kvällen blev vi bjudna på middag av Fia och Robin. Sen kikade vi på melodifestivalen och hade oskyldigt dömd maraton. Persbrant-extas!

Söndag: Var i Täby C med Elin. Annars en skrämmande stillsam dag.

Måndag: Arbetsintervjuv på Östermalm. Gick superbra tycker jag, men men, vi får se hur det blir!


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback