Russchian och papper i skorna

Min Lördag har sett ut på följande sätt:

Kusinerna kom till oss runt kl 12, då gav vi oss ut på Garnsvikens is och fiskade gädda. Lyckat och mkt uppskattat! Jag tyckte att fiskarna var lite äckliga men de små sötnosarna var i alla fall förtjusta. Sen lekte vi hemma hos oss ett tag, målade naglarna, rensade fisk och ritade. Pappa och jag styrde vid halv sex stegen (eller bilen) mot arninge där  jag skulle panikshoppa ett par skor och han en, ehh, typ köttkvarn^^ Allt var tyvärr stängt så vi åkte tillbaka till crimevillage, papi släppte av mig hos V och vi har haft spa-kväll. Badat jacuzzi, lagt aniktsmask och ätit god middag. Som V lagade såklart ;)


Tanken var juh att vi skulle till Norrtälje men det var 20årsgräns och det känns onödigt attt åka dit om vi inte kommer in helt säkert. Så nu blir det MG i alla fall, mest pga pengabrist!


Mina nya chockrosa tights är på och jag är på världens pepp-humör. Vi ses på det lokala danshaket ;)


Sagt om Stellaa
Postat av: Elin

Yey, inlägg! :)

Ha så kul ikväll, gummorna sitter hemma och fikar! haha pöss

2009-02-07 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback