Beslutsångest, eller i alla fall beslut

Ska till Täby efter jobbet och inhandla en ipod. Har gått mot strömmen länge nog känns det som och mina nya hörlurar förtjänar en fin livskamrat! Funderar på vilken färg jag ska köpa...

Silver/Vit - Fint och enkelt tycker jag. Skulle passa bra till hörlurarna (haha, ofta jag vill matcha, vad töntig jag är)
Svart - Svart kan aldrig gå fel!
Lila - Min absoluta favoritfärg men känner mig ändå tveksam av okänd anledning.
Blå - Läckert, men Fia har en blå och av praktiska skäl är det nog bäst att vi inte har likadana^^
Grön - Nääää!
Gul -  Inget som lockar...
Rosa - Fin och det var den jag tänkte köpa först. Men blir det inte överdrivet puttinuttigt med rosa ipod och lurar?

Så nu står jag och väger mellan några olika. Beslutet kan nog inte tas förrän jag klämt lite på var och en.


Sagt om Stellaa
Postat av: Andrea

Svart ångrar man aldrig, även om man ibland vill ha något roligare.

Jag skulle kört på Lila!!!!

2009-01-07 @ 16:30:54
Postat av: Sofie

Kör på någon färg! De är roligare!!

Den rosa passar dina hörlurar väldigt bra;)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback