Dagens lista heter Fyra


 

Fyra olika arbeten jag haft

Jag har arbetat som barnskötare, som receptionist (just nu), sommarjobb på Danderyds sjukhus som extra hjälp. Typ sprungit med provrör osv. Vet inte vad vi ska kalla det. Dessutom har jag jobbat på lite olika event med Jo, tagit hand om klätterväggar, hoppborgar osv.

Fyra filmer jag gärna ser om då och då

Stolthet och Fördom, Sagan om ringen, Dirty Dancing och Borta med vinden.

Fyra ställen jag levt på

Levt? Jag har bara bott på ett ställe i hela mitt liv men jag har spenderat mkt tid i Norge och semestrat på lite olika ställen.

Fyra TV-program jag gillar

Gossip Girl, Bones, Grey's Anatomy, Heroes.

Fyra platser jag semestrat på

Cypern, Frankrike, England, Spanien till exempel.

Fyra webbsidor jag besöker dagligen

Style by Kling, blogg.se, blondinbella.se och facebook.com

Fyra favoriträtter

Pasta Bolognese, Saffranssoppa med räkor, Wok Satay och Chili con Carne (sexig va?^^)

Fyra ställen jag hellre skulle vara på nu

I min säng, i M's famn, på en solig strand eller i en skobutik med värsta rean!
Fyra människor jag kysst
Censur på den va!
Fyra städer jag vill besöka
New York (i sommar, yaay!) Rom, Tokyo och L.A
Fyra skönhetsprodukter jag änvänder varje dag
Kanske inte varje dag men på vardagar blir det foundation, mascara, lypsyl och nagellack (alltid nagellack, känner mig typ naken utan!)
Fyra böcker jag rekommenderar
Stolthet och Fördom - Jane Austen (ja, den är galet bra) Glaskupan - Sylvia Plath, The quiet American - Graham Greene och To kill a mockingbird - Harper Lee. Lustigt nog är två av dessa såna som jag läst för att jag var tvungen i skolan. Och så visade det sig att de var riktigt bra!
Fyra artister/band jag gillar
Elvis, The Killers (upptäckte dem typ igår, 100 år efter resten av världen^^), Veronica Maggio och Queen
Fyra saker jag har på mig just nu
Fejk-uggs, Cheap Monday jeans, svart kofta och vintage-halsband.


Nu får det räcka med lista för idag tror jag, låna den gärna och lägg till lite fler punkter om du kommer på något bra! Jag kommer inte ihåg vem jag snodde den av så han/hon får bli utan cred. Hihi^^


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback