Det vet du

Har massa att göra på jobbet. Det känns lite trist att det här är min sista vecka eftersom jag nu verkligen kan detta, nåja, har i alla fall fått massa erarenhet och bra referenser!

Igår spurtade jag ner till det tidiga tåget och kom därför till gymmet 20min innan Bodypumpen började. Bytte om lite snabbt till mina inte så läckra träningskläder och ställde mig på rullbandet. Körde ett treadmillpass (ni vet när den höjs och sänks så det är som att gå i uppförbacke) och kollade på "The Hills". Riktigt bra workout  var det och displayen visade hela tiden söta sker som "you are doing great!" eller "Only 6 minutes left!". Haha^^

Anyway, bodypumpen hade redan börjat innan jag hann slita mig från rullbandet och mitt kära MTV så jag körde lite styrka (överkropp) och sen susade jag hem till M och åt lite glass!


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback