Isch!

Detta är den näst sista Tisdagen som jag jobbar här. Känns sorgligt men lite, lite skönt. Tyvärr fick jag inte jobbet som jag sökte i Lördags men det var juh ändå rätt väntat eftersom jag inte har någon erfarenhet. Bra att träna mina anställningsintervjuv-skills dock :) Igårkväll var jag hemma och tittade på Greek, försökte få M och bror att hålla sams (vilket inte är det lättaste men rätt så underhållande^^) och var vaken på tok för länge men kunde verkligen inte gå och läggga mig eftersom väääärldens sjukaste program gick på 5:an.

"Virgin School" hette det och det handlade om en kille som var 26år och oskuld. Han bestämde sig för att gå en kurs i Amsterdam där en massa tanter lärde honom, ja, saker!

Snacka om att det är bilder jag vill radera från mitt minne...

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback