Let me entertain you

Klockan närmar sig tre och jag sitter här vid mitt svängda bord. Borde kanske ta en bild någon gång så ni får se hur jag har det om dagarna? Har i alla fall ett sånt där typsikt "receptionist-skrivbord" som står precis vid entrén. Men det var inte min arbetsplats jag skulle skriva om utan jag känner en enorm törst efter lite drama. Det var länge sedan en äkta smaskig skandal inträffade här i Vallentuna. Visst är det alltid lite saker som händer och ibland är det kul (när det händer någon man inte gillar) och ibland är det inte alls särskilt roligt när vänner och bekanta är inblandade. Men nu vill jag ha en äkta skandal alltså. Typ "Days of our lives - I slept with my evil-twin because I had amnesia and now I'm pregnant and my mom is blackmailing me"  -skandal. Så man har något att prata om i minst en månad, och jag vill gärna vara så pass inblandad att jag vet allt men slipper vara den/de som allt kretsar kring. Kan nån vara snäll att ordna detta?


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback