Ny dag

Håller på att plocka ner julpyntet på kontoret, känns ganska så skönt att julen är över om jag ska vara ärlig. Den är mysig och så men nu känns det bra att vi går mot ljusare tider, tunnare jackor och kortare kjolar!

Jag har tagit ett steg närmre mitt nya liv som hälsofreak (just nu är jag bara freak) Har bara en sockerbit i mitt thé, de som känner mig vet att detta verkligen är sensationellt. Dessutom dricker jag grönt thé, inget klibbigt vanilj/jordgubb/gräddsmakande tjafs här inte! Men hemma hos M ligger min B&J's cookiedough och lurar, så vi får se om det här med nyttighet håller i sig...


Sagt om Stellaa
Postat av: Fia

Sara, vi får dra ut varandra och jogga!

Postat av: Fia

Vi får dra ut varandra och jogga ibland!

2009-01-07 @ 15:45:31
URL: http://sofiill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback