Playa Blanca here I come!

Har just skrivit klart ett långt mail till min söta kusin som är ute på äventyr i Asien. Jag vill verkligen också åka bort. Tågluffa eller ta en rodtrip kanske, men måste väl fixa körkortet först antar jag^^ Nu har vi i alla fall bokat en resa med familjen i vår. Eftersom det är så stökigt i Egypten fick det bli Lanzarote istället. Läckert turstigt eller vad tycker ni? Det var det varmaste stället inom 6 flygtimmar (mamma är galet flygrädd) i slutet av Mars. Ska bli supermys! M följer med och vi hyr små lägenheter/bungalows direkt vid stranden. Jag har redan planerat besök i den gamla huvudstaden för att fynda på marknaden, snorkling och en jäkla massa utgång! Ska korruptera min lillasyster och göra mitt bästa för att supa mina bröder under bordet. Det sista kommer juh aldrig ske, snarare motsatsen och min syster är redan lagom korrupt vid 15 års ålder. I sann Muren-anda!


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback