Post-it

Idag släpade jag med mig två väskor hit. En fylld med träningskläder och så min handväska. Måste sett rätt fånig ut när jag vinglade runt på min klackar och försökte hålla balansen. Det är nämligen sjukt halt ute! Bara en liten varning. Hursomhelst så skulle jag juh komma till att jag står och väger mellan om jag ska gå på muskel bosu eller om jag ska träna själv ikväll. Hatar att gå på pass som man aldrig gjort förut helt ensam men vet också att jag blir lite lat om jag bara springer på rullband och tränar med maskinerna!

Orkar inte vänta tills senare ikväll då det är roligare pass. Om jag åker hem mellan jobbet och träningen så vet jag med största säkerhet att jag inte kommer lyckas ta mig till gymmet. Så om någon har vägarna förbi Gym och Sim kl 18.00 är det bara att slå en pling :)


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback