truth of the day

Då var man på jobbet igen. Jag sov ca 2 timmar inatt, har totalt vänt på dygnet. Men det positiva är väl att jag kommer somna sött ikväll. Förvånande nog är jag inte väldigt trött, inte ännu i alla fall. Har lite lagom mkt att sysselsätta mig med och det är väldigt trivsam stämning på kontoret. Sen är det ju kortvecka, och det är svårt att låta bli att älska det!

Kom på att jag glömt berätta om min biokväll i Söndags. Jag och M åkte in till stan, hälsade på Jo, åt på The Square och tittade på "Australia". Tycker att det var en bra film. Handlade inte direkt om det jag trodde vilket var en bra överraskning. Fast jag irriterar mig på att Nicole Kidman spelar huvudrollen. Hon är supervacker och en bra skådespelerska men hennes ansikte är slätare än en baby's stjärt och hon är inte kapabel till att visa större känslor.

Varför?
Det stavas B-O-T-O-X.

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback