That's not my name

Blev ingen ipod igår, fick plötsligt en känsla av snålhet och bestämde mig för att skjuta upp köpet tills jag är säker på vilken färg jag vill ha osv. Vill inte köpa en "bara för att" liksom... Har juh inget enormt behov av en mp3 eftersom min mobil funkar som en. Idag är det Torsdag, helgen närmar sig! Vad jag ska hitta på vet jag inte riktigt ännu men det snackas om bowling och kanske utgång. Vore trevligt att åka skridskor också, det har jag nog inte gjort sedan man tvingades till det på gymnastiken! Vilken pina det var alltså. Man fick ont i fötterna och var tvungen att ha på sig en sån där ful hjälm. Om vi åker i helgen så ska jag köra på den här stilen istället,



Älska de små rosa bollarna på skridskorna!

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback