Non, rien de rien!


Dagens vill ha: En bra pincett! Jag skulle kunna spela huvudrollen i "Eyebrows gone wild" just nu. Vem tusan har snott min perfekta, röda pincett?!
Dagens klädsel: Jeans med hög midja, blus fyndad i mormors garderob och vintage-halsband.
Dagens frisyr: Halvt uppsatt rufs blandat med korkskruvar. Mitt hår lever verkligen sitt eget liv idag^^
Dagens händelse: I'll have to get back to you on that one...
Dagens låt: Je ne regrette rien - Edith Piaf
Dagens planer: Jobba till kl 17 och sedan se Olivias lilla show :)
Dagens saknad: Matlåda, hur kunde jag glömma den?
Dagens dummaste: Se ovan
Dagens sjuka: Hostig
Dagens drog: Nikotin och Koffein
Dagens roligaste: Historien om kossan och flyplanet, och att det är Fredag idag!
Dagens köp:
Det blir nog lunch från Lidl, tjuhu!
Dagens godis: Blir nog ett trevlig bakverk när Fia och jag fikar sen.
Dagens humör: Happy, Happy, Happy!
Dagens ord: Tiroir

Sagt om Stellaa
Postat av: Fia

Javisst, vi ska svulla något bakverk senare..ett måste!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback