Dagens

Dagens vill ha: Solbränna, jag är trött på vintern. Vill sitta ute i solen och försöka få färg!
Dagens klädsel: Jeans, fejk-uggs, svart linne och M's kofta från Weekday.
Dagens frisyr: Lockigt som vanligt, med svart flätat hårband.
Dagens händelse: Jag åt matlåda som jag lagat helt själv! Fast det gills kanske som gårdagens händelse eftersom jag gjorde den då... Anyway så var den äcklig men jag försökte i alla fall^^
Dagens låt: Kom och tänka på en låt som hela vår klass i nian gick omkring och sjöng. Det var nog Fredrik som var skaparen och titeln var "Jag gillar Gud i mina underbyxor". Haha, åh, 9B for the win^^
Dagens planer: Täby med Fia
Dagens saknad: Immunförsvar, som vanligt...
Dagens dummaste: Jag känner just nu ett starkt hat mot alla "Lars Andersson" , "Per Nilsson"  och alla andra med vanliga typiska mansnamn+efternamn som slutar på sson som finns därute. Det är inget personligt men när jag ska söka på en person med sådant namn i vår Kunddatabas så kommer ju en miljon alternativ fram. Jag orkar inte sålla!
Dagens sjuka: Ont i halsen
Dagens drog: Strepsils
Dagens roligaste: Dagens låt = Dagens roligaste. Haha, kan inte sluta nynna på den :)
Dagens humör:
Lite kinkig om jag ska vara ärlig. Men det brukar inte hålla i sig.
Dagens ord: Fatigue


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback